مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 11:522022-08-16اقتصادي

صدور30 پروانه تولید انفرادی و کارگاهی صنایع دستی


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: 30 پروانه تولید انفرادی و کارگاهی صنایع دستی در زنجان برای هنرمندان و فعالان این بخش صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، الناز خدایی فرد در جلسه صنایع دستی استان زنجان اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه ها در استان با توجه به وجود ظرفیت های بالا در این حوزه رونق تولیدات صنایع دستی است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان ضمن اشاره به حمایت های این اداره کل از فعالان صنایع دستی گفت: 30 پروانه تولید انفرادی و کارگاهی صنایع دستی در زنجان برای هنرمندان و فعالان این بخش در مردادماه 1401 صادر شد.

معاون صنایع دستی زنجان اظهار کرد: زنجان به عنوان یکی از مهم ترین استان های تولیدکننده صنایع دستی فلزی کشور، نقش برجسته ای دارد و هنرمندان صنایع دستی نیز در خط مقدم تولید قرار دارند.

وی گفت: صنایع دستی این استان از جمله ملیله کاری، چاروق دوزی، چاقوسازی، مسگری، قلم زنی، گلیم بافی، گیوه دوزی، مصنوعات چرمی و غیره، این استان را در جهان بلندآوازه کرده است.

خدایی فرد اشتغال را از مهمترین اهداف رونق و توسعه صنایع دستی عنوان کرد و افزود: از ابتدای سال اشتغال زیادی در بخش صنایع دستی استان ایجاد و به ثبت رسیده است که این روند تا پایان سال تداوم خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور30 پروانه تولید انفرادی و کارگاهی صنایع دستی

صدور30 پروانه تولید انفرادی و کارگاهی صنایع دستی