مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مرداد 1401 ساعت 14:122022-08-14سياسي

دهکده جهانی مقاومت مازندران پیشتاز در یاری گری دین اسلام


قدام متهورانه و شجاعانه برخی از مجاهدان طریق توحیدی مانند روحانی روشن ضمیر مرحوم حجت الاسلام حاج شیخ حسین زارعی در اختصاص 5 هزار متر مربع زمین مرغوب زراعی در دهکده جهانی مقاومت مازندران برای پشتیبانی از اجرای حکم انقلابی امام راحل عظیم الشأن در کشتن .

-  ‏خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس سیاسی ‏ فتوای تاریخی و روشنگرانه امام روح الله در مورد ارتداد سلمان رشدی و اجرای آن در سی وچهار سالگی صدور حکم بنیانگذار انقلاب اسلامی توسط جوان 25 ساله آمریکایی بیانگر تاثیرگذاری عمیق و الهام بخشی احکام دینی است که منشا اثر و تحولات اساسی در جهان معاصر است.

نویسنده موهن کتاب آیه های شیطانی که به طور محتوم در پرتو تعالیم مکاتب انحرافی و لیبرالی غرب جسارت به ساحت رسول اعظم (ص) را کلید زد امروز و با گذشت سه دهه از اقدام شنیع خود در حالی با ضربات کاری جوان بصیر آمریکایی به سزای اعمالش رسید که بانیان و حامیان این حرکت ضدبشری باید در مورد حمایت آشکار خود از این شیطان مجسم پاسخگو باشند.

در این میان اما اقدام متهورانه و شجاعانه برخی از مجاهدان طریق توحیدی مانند روحانی روشن ضمیر مرحوم حجت الاسلام حاج شیخ حسین زارعی 5 هزار متر مربع از زمین مرغوب زراعی در دهکده جهانی مقاومت مازندران برای پشتیبانی از اجرای حکم انقلابی امام راحل عظیم الشأن در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهکده جهانی مقاومت مازندران پیشتاز در یاری گری دین اسلام

دهکده جهانی مقاومت مازندران پیشتاز در یاری گری دین اسلام