مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 20:072022-08-13اقتصادي

ادارات به تعهد خود در زمینه ایجاد اشتغال عمل کنند


ادارات به تعهد خود در زمینه ایجاد اشتغال عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، جعفر توان فرماندار ویژه سقز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان گفت، ادارات به تعهد خود در زمینه ایجاد اشتغال عمل کنند.

توان ادامه داد: تعهد شهرستان سقز در سامانه رصد در زمینه اشتغال 3 هزار و 780 نفر است که تاکنون 2 هزار و 225 نفر موفق به دریافت تسهیلات از سوی دستگاه های اداری شهرستان شده اند.

وی ادامه داد: 7 میلیارد و 896 میلیون تومان هم از طریق اعتبارات مشاغل خانگی به سقز اختصاص داده شده است که 60 درصد این مبلغ به کارآفرینان برای جذب افراد در کارگاه برای کار و نیز 40 درصد به افرادی که خود توانسته اند ایجاد اشتغال کنند، پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان سقز افزود: اگر همه ادارات به تعهد خود در قبال ایجاد شغل عمل کنند، با توجه به پتانسیل سقز در اشتغالزایی، شاهد ایجاد شغل بسیار خوب در سطح شهرستان خواهیم بود.

وی از مسئولان شهرستان خواست کسانی که داری یک حرفه هستند و آموزش لازم را در شغلی دیده اند، خواست در جهت معرفی آنها به بانک جهت دریافت تسهیلات اقدام کنند.

توان فلسفه وجودی نظام مقدس اسلامی را خدمت به مردم دانست و گفت: باید همه مسئولان در راستای همین هدف در جهت تعد برای معرفی افراد به بانک جهت دریافت تسهیلات اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات به تعهد خود در زمینه ایجاد اشتغال عمل کنند

ادارات به تعهد خود در زمینه ایجاد اشتغال عمل کنند