مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 19:322022-08-13سياسي

بذرپاش: قوانین مغفول مانده مرتبط با ترک فعل مدیران اعلام شود


رییس دیوان محاسبات کشور خواستار اعلام قوانین مغفول مانده مرتبط با ترک فعل مدیران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، مهرداد بذرپا، رییس دیوان محاسبات کشور در جمع منتخبی از تشکل های جوانان که به مناسبت روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی در همایش نقش جوانان در حکمرانی نو ، گردهم آمده بودند، جوانان را کارگردانان اصلی حکمرانی جدید دانست.

وی تأکید کرد: در نگاه جامع برای حل مشکلات، باید مدل قرارگاهی کار کنیم و صرفا نباید تهدیدپایه و مشکل محور رفتار کنیم که این موضوع، آرام آرام ایجاد ناامیدی خواهد کرد.

بذرپاش از فرصت محوری به عنوان یکی از پایه های مهم حرکت جوانانه در حکمرانی جدید نام برد و در تشریح رویکرد عملگرایانه، مساله شناسی و راهکارهای عالمانه در رفع مسائل را مورد توجه قرار داد.

وی با اشاره به برخی موضوعات روز کشور همچون علم و فناوری و صنعت، جریان سازی جهت ایجاد مطالبه در حل مشکلات را از مهمترین تصمیماتی دانست که سازمان های مردم نهاد و تشکل های جوانانه باید میدان دار آن باشند.

عضو هیئت علمی دانشگاه، با یادآوری بیانیه گام دوم انقلاب و حضور تعداد قابل توجهی از جوانان نخبه در مجلس و لایه های مختلف مدیریتی دولت، اظهار داشت: این اتفاقات از فرصت های کم سابقه ای است که فرصت کارگردانی جوانان در حکمرانی جدید را فراهم آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذرپاش: قوانین مغفول مانده مرتبط با ترک فعل مدیران اعلام شود

بذرپاش: قوانین مغفول مانده مرتبط با ترک فعل مدیران اعلام شود