مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 15:422022-08-13سياسي

پروژه راه آهن لرستان بررسی می شود/ دولت در ساخت سد معشوره مصمم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار ظهر امروز در شورای اطلاع رسانی که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مسوولان و مردم هستند، اظهار کرد: ارتباط خبرنگاران با مسوولان نیازمند ساز و کارهایی است، از طرفی مشکلات و مطالبات اصحاب رسانه باید از طریق مکاتبه سازمان برنامه ریزی و بودجه استان با دستگاه های اجرایی بررسی و رسیدگی شود و پس از آن رونوشت برای استانداری ارسال شود.

وی با اشاره به مصوبات سفرسال گذشته رییس جمهور به استان، اظهارکرد: از اسفند ماه سال گذشته تا شهریور ماه که پایان سال مالی تملک دارایی و هزینه کرد اعتبارات عمرانی است یک هزار و 88 میلیارد تومان به طور مستقیم و حدود یک هزار و 500 میلیارد تومان به صورت نقد در اختیار برخی دستگاه های تخصص خاص همچون آب منطقه ی ،آبفا، مخابرات و نوسازی مدارس جهت تکمیل پروژه ها قرار داده شده است.

استاندار لرستان گفت: وقتی صحبت از ایجاد 5 هزار شغل در استان می شود، براساس مدارک و مستندات حقوقی و بیمه افراد مطرح می شود به عنوان مثال نساجی بروجرد در طرح توسعه 350 نفر طی سه ماه اخیر مشغول به کار شدند.

زیویار به سیل اخیر در شهرستان الیگودرز نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهایی که در اختیار مدیریت بحران کشور قرار داده ایم، خسارت های زیادی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه راه آهن لرستان بررسی می شود/ دولت در ساخت سد معشوره مصمم است

پروژه راه آهن لرستان بررسی می شود/ دولت در ساخت سد معشوره مصمم است