مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 15:372022-08-13سياسي

«داستان رویان» و «دختر تبریز» از انتشارت راه یار تجدید چاپ شدند


کتاب «داستان رویان»، تاریخ شفاهی دکتر سعید کاظمی آشتیانی در پژوهشگاه رویان و «دختر تبریز»، خاطرات صدیقه صارمی، مربی پرورشی دهه 60 از جمله عناوین انتشارات «راه یار» هستند که در روزهای اخیر تجدیدچاپ شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کتاب داستان رویان ، تاریخ شفاهی دکتر سعید کاظمی آشتیانی در پژوهشگاه رویان و دختر تبریز ، خاطرات صدیقه صارمی، رزمنده، امدادگر، مربی نهضت سوادآموزی و مربی پرورشی دهه 60 از جمله عناوین انتشارات راه یار هستند که در روزهای اخیر تجدیدچاپ شدند.

  داستان رویان که روایتی است از فعالیت های مرحوم دکتر سعید کاظمی آشتیانی در راه تأسیس، تثبیت و پیشرفت پژوهشگاه رویان و خاطرات ناب و منتشرنشده ای از روند شکل گیری پژوهشگاهی را روایت می کند که برای اولین بار در ایران، موفق به درمان ناباروری و سلول درمانی و شبیه سازی شد.

در بخشی از مقدمه این کتاب چنین می خوانیم: پس از جنگ تحمیلی، عده ای جوانِ ازجنگ برگشته دور هم جمع شدند و تصمیم گرفتند مجموعه ای را راه اندازی کنند که برای اولین بار مشکل نازایی را در کشور حل می کرد.

انگیزه آن ها برای حرکت، امید به توشه آخرتی بود که از ثمره تلاش شان فراهم می آمد.

سال ها بعد از آن همه تصمیمات و اقدامات و رنج ها، نتیجه کارشان نماد پیشرفت ایران شد و به بازکردن گره زندگی خانواده های گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«داستان رویان» و «دختر تبریز» از انتشارت راه یار تجدید چاپ شدند

«داستان رویان» و «دختر تبریز» از انتشارت راه یار تجدید چاپ شدند