مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-13بين الملل

جنبش بی دی اس: استاندارد دوگانه غرب در خصوص جنگ اوکراین و غزه دردناک است


کمیته ملی فلسطین برای تحریم اسراییل با صدور بیانیه ای به برخورد دوگانه غرب در تعامل با جنگ اوکراین و غزه اعتراض کرد و کشورهای سازشگر را شریک جنایات صهیونیستی در غزه خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیته ملی فلسطین برای تحریم اسراییل (BNC) بزرگترین ائتلاف احزاب سیاسی فلسطین که جنبش جهانی بایکوت، عدم سرمایه گذاری و تحریم اسراییل (BDS) را رهبری می کند در بیانیه های خواستار تشدید مقاومت مردمی و تشدید تحریم رژیم صهیونیستی در واکنش به جنایات این رژیم علیه مردم محاصره شده غزه شد.

بر اساس گزارش رأی الیوم ، در این بیانیه آمده است، کمیته ملی فلسطین برای تحریم اسراییل علاوه بر اینکه دولت های آمریکا، انگلیس و اتحادیه اروپا را شریک جنایات صهیونیستی علیه ملت فلسطین می داند، معتقد است کشورهای عربی که به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی روی آورده اند نیز با ائتلاف های امنیتی-نظامی خود با اسراییل و خیانت به مسأله فلسطین، شریک این جنایات هستند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده: بار دیگر تأکید می کنیم استانداردهای دوگانه غرب در نحوه برخورد با جنگ اوکراین از یک سو و جنگ وحشیانه رژیم اشغالگر به نوار غزه از سوی دیگر، دردناک و دلخراش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش بی دی اس: استاندارد دوگانه غرب در خصوص جنگ اوکراین و غزه دردناک است

جنبش بی دی اس: استاندارد دوگانه غرب در خصوص جنگ اوکراین و غزه دردناک است