مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 13:022022-08-13سياسي

حمایت بیش از 2500 نفر از مطالبه شهرستان شدن «فرخ شهر» در سامانه فارس من


سوژه ای با عنوان «مطالبه ارتقای فرخ شهر به شهرستان» در سامانه فارس من ثبت شده که تا کنون 2 هزار و 663 نفر از این مطالبه حمایت کرده اند و پیگیری این موضوع در دستورکار خبرنگاران فارس قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مخاطبان سوژه ای با عنوان ثبت کرده اند که این مطالبه تا کنون توسط 2 هزار و 663 نفر حمایت شده است.

خبرنگاران فارس پیگیری این موضوع را از مسئولان مربوطه در دستورکار قرار داده اند.

در توضیح این مطالبه آمده است: با توجه به اینکه بخش فرخ شهر به عنوان پرجمعیت ترین بخش استان چهارمحال و بختیاری و شهر فرخ شهر به عنوان چهارمین شهر این استان می باشد، سالهاست مردم این منطقه مطالبه ای مردمی، به حق و قانونی مبنی بر ارتقا بخش به شهرستان فرخ شهر دارند که طرح آن پس از ارسال به وزارت کشور بررسی و توسط کارشناسان و مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت، بازدیدهای میدانی صورت گرفت و هیچگونه منع قانونی ندارد و لیکن با کارشکنی برخی مسئولان، این خواسته قانونی هنوز محقق نشده است که این امر موجب دلسردی و سرخوردگی مردم شده است.

این مهم در حالی بعد از سال ها چشم انتظاری مردم محقق نشده است، که به گفته کارشناسان تقسیمات کشوری، این طرح بر خلاف بسیاری از شهرستان های غیرقانونی ایجاد شده تاکنون، کاملا قانونی است و زیرساخت های لازم را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بیش از 2500 نفر از مطالبه شهرستان شدن «فرخ شهر» در سامانه فارس من

حمایت بیش از 2500 نفر از مطالبه شهرستان شدن «فرخ شهر» در سامانه فارس من