مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 11:322022-08-13اقتصادي

راهیابی 8 تعاونی همدان به بخش ملی جشنواره تعاونی های برتر


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان از راهیابی هشت تعاونی استان همدان به بخش ملی رقابت های هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، یوسف شعبانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرایند هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر سال جاری از ابتدای خردادماه آغاز شده و 91 تعاونی در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون ثبت نام کردند.

وی گفت: از این تعداد 50 تعاونی موفق به کسب امتیازات استانی شده و هشت تعاونی هم امتیازات لازم برای حضور در بخش ملی رقابت های تعاونی های برتر را به دست آوردند.

  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان افزود: پس از پایان ثبت نام بررسی تخصصی از ثبت نام شدگان در این جشنواره توسط کارشناسان استان و وزارتخانه انجام و طی بازدیدهای میدانی از این شرکت ها برترین های حوزه تعاون در هفدهمین جشنواره تعاونی های برتر مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی به برگزاری این جشنواره در دو مرحله استانی و ملی اشاره کرد و اظهار داشت: هفدهمین جشنواره تعاون های برتر همدان در هفته تعاون از هفتم تا سیزدهم شهریور، برگزار می شود.

شعبانی گفت: گرایش های این دوره از جشنواره شامل دامپروری، زراعت، کشاورزی، صنایع غذایی، نساجی و پوشاک، صنعتی، معدنی، تامین نیاز تولیدکنندگان، فرش دستباف، حمل و نقل دریایی، تامین نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 8 تعاونی همدان به بخش ملی جشنواره تعاونی های برتر

راهیابی 8 تعاونی همدان به بخش ملی جشنواره تعاونی های برتر