مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 09:172022-08-13حوادث

پزشکانی که بیشترین پرونده قصور پزشکی را داشتند


رییس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: بیشترین پرونده های کمیسیون های برگزار شده به ترتیب مربوط به قصور در مورد دندانپزشکی، جراحی عمومی، پرستاری و جراحی زنان و زایمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از میزان، عباس مسجدی در خصوص آمار و ارقام تعداد فوتی های ثبت شده سال 1400 در سازمان پزشکی قانونی کشور، بیان کرد: مرجع نهایی اعلام آمار متوفیان حوادث رانندگی سازمان پزشکی قانونی کشور است که این آمار با بررسی کارشناسی و مستندات دقیق به صورت نهایی اعلام می شود.

وی افزود: سازمان پزشکی قانونی برای هر فرد، چه سر صحنه تصادف یا حین انتقال به مراکز درمانی و یا در مراکز درمانی فوت کند، پس از ارجاع از سوی مقام قضایی، پرونده تشکیل می دهد و تمامی موارد معاینه می شود و شرح معاینه و جواز دفن صادر خواهد شد؛ بنابراین آمارهای این سازمان کاملاً همراه با مدارک و مستندات فرد به فرد و اسامی و کدملی آن ها موجود است.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور درباره آمار فوتی های تصادفات که از سوی پلیس اعلام می شود، گفت: به نظر می رسد آماری که توسط فراجا اعلام می شود نوعاً مربوط به کشته های سر صحنه حادثه است و مواردی را که حین انتقال و یا پس از انتقال در بیمارستان جان خود را از دست داده اند، شامل نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکانی که بیشترین پرونده قصور پزشکی را داشتند

پزشکانی که بیشترین پرونده قصور پزشکی را داشتند