مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 19:272022-08-12ورزشي

متلک به استقلال و پرسپولیس، حذف تابلو محیطی!


محمدرضا احمدی گزارشگر بازی استقلال و سپاهان بارها در جریان گزارش بازی افتتاحیه لیگ ، به مدیران عامل استقلال و پرسپولیس کنایه زد و از آنها خواست دست از رفتارهای پوپولیستی بردارند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ صداوسیما که سالهاست به پخش مفت و مجانی بازیهای لیگ عادت کرده است، حالا قبول ندارد که تیم های چندصد میلیاردی فوتبال ایران هزینه دارند و با مبالغ بسیار اندک آنها چیزی به باشگاه های پرخرج نمی رسد.

البته این پایان کار نبود و تلویزیون هم امروز در جریان پخش زنده بازی استقلال و سپاهان زاویه دوربین را طوری تنظیم کرده بود که تبلیغات کنار زمین کمتر دیده شود.

در روزی که تمام چهار گوشه ورزشگاه آزادی و روی سکو ها و پشت دروازه ها پر از بنرهای تبلیغاتی بود، تلویزیون بازی را از زاویه ای پخش می کرد که بنرهای تبلیغاتی کمتر دیده شود! مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز نیز نامه ای به رییس سازمان صدا و سیما نوشتند و اعلام کردند جدا از پخش زنده بازیهای این دو تیم، جلوی پخش صحنه های بازی و مصاحبه های بازیکنان استقلال و پرسپولیس از طریق برنامه های تلویزیونی گرفته شود! این نامه واکنش تند تلویزیون را به دنبال داشت و محمد حسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر اسم این رفتار مدیران عامل دو باشگاه را فرافکنی گذاشت و اعلام کرد سازمان صدا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متلک به استقلال و پرسپولیس، حذف تابلو محیطی!

متلک به استقلال و پرسپولیس، حذف تابلو محیطی!