مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 05:422022-08-12سياسي

منافق صفتان با موضع گیری علیه شهید همدانی ها حقیقت پست خود را نشان دادند


منافق صفتان امروز با موضع گیری علیه شهید همدانی ها و شهدای مدافع حرم، حقیقت خود را نشان دادند و این ها زباله هایی هستند که حقیقت شان برملا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از بهشهر، حجت الاسلام روح الله ترابی نسب (انگیسه) پنج شنبه شب در آیین بزرگداشت سومین و هفتمین روز شهادت سردار کابلی در مصلای بزرگ آیت الله سیدصابر جباری (ره) بهشهر با حضور استاندار مازندران،خانواده شهدا و جمعی از مردم و مسؤولان شهرستانی و استانی برگزار شد، اظهار کرد: شهدا بزرگترین حق را بر ما دارند آنها از خون شان برای استقلال و آزادی ما گذشتند و ما حق شان را به درستی ادا نکردیم.

وی افزود: ولایت مداری و در مسیر ولایت بودن مهم ترین وجه اشتراک شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است که همواره در مسیر ولایت بودند.

 راوی موسسه تفحص سیره شهدا با اشاره به شیطنت های اخیر و توهین و افترای معاندان انقلاب نسبت به شهدای مدافع حرم خاطر نشان کرد: کسانی از شهدای مدافع حرم حرف می زنند و کارهای شان را بیهوده می دانند که هیچ بویی از ایثار و گذشت نبرده اند.

حجت الاسلام ترابی نسب گفت: انقلاب ما در طول سال های مختلف مدیون خون شهدایی است که از خود گذشتند تا اسلام و انقلاب پیروز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منافق صفتان با موضع گیری علیه شهید همدانی ها حقیقت پست خود را نشان دادند

منافق صفتان با موضع گیری علیه شهید همدانی ها حقیقت پست خود را نشان دادند