مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 17:172022-08-11حوادث

باند قاچاق سلاح در اصفهان منهدم شد


رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند قاچاق سلاح و کشف 35 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد حسن اسماعیلی رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وصول خبری مبنی بر اینکه اعضای یک باند قصد دارند محموله ای از سلاح  را به وسیله 2 دستگاه خودرو به یکی از استان های غربی منتقل و در بین مشتریان خود به فروش برسانند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم های عملیاتی و اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از اینکه با رصد هوشمندانه خود مسیر تردد خودروهای متهمان را شناسایی کردند با اخذ مجوز از مرجع قضایی به محل اعزام و طی یک عملیات منسجم و هماهنگ 2 دستگاه خودروی سواری متعلق به قاچاقچیان را توقیف کردند.

اسماعیلی از کشف 35 قبضه انواع سلاح شکاری غیرمجاز در بازرسی از خودروهای مذکور خبر داد و گفت: در این عملیات 6 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/63101/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند قاچاق سلاح در اصفهان منهدم شد

باند قاچاق سلاح در اصفهان منهدم شد