مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 16:272022-08-11حوادث

خراسان رضوی/ غرق شدن 5 نفر در یک استخر کشاورزی


بررسی های اولیه نشان می دهد که ابتدا یک نفر از قربانیان برای شنا به این استخر می رود که غرق می شود و چهار نفر دیگر برای کمک به وی وارد استخر می شوند و بقیه نیز به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا جان می بازند.

- رییس ایستگاه آتش نشانی تایباد خراسان رضوی گفت: پنج نفر از شهروندان تایباد روز پنجشنبه در یک استخر کشاورزی در فاصله 20 کیلومتری این شهر غرق شدند.

  سید علی حسینی در گفتگو با ایرنا افزود: این حادثه ظهر امروز رخ داد که تیم های آتش نشانی و امداد بلافاصله به محل اعزام شدند و پیکرهای غرق شده را از آب بیرون کشیدند.

  وی خاطر نشان کرد: با وجود اقدامات اورژانسی و پزشکی متاسفانه احیای این افراد بی نتیجه ماند و آنان جان خود را از دست دادند.

  حسینی ادامه داد: بررسی های اولیه نشان می دهد که ابتدا یک نفر از قربانیان برای شنا به این استخر می رود که غرق می شود و چهار نفر دیگر برای کمک به وی وارد استخر می شوند و بقیه نیز به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا جان می بازند.

  رییس ایستگاه آتش نشانی شهر تایباد ادامه داد: سه تن از جانباختگان نوجوان و 2 نفر دیگر میانسال بوده و با هم رابطه خویشاوندی داشته اند، در حال حاضر پیکر این افراد برای بررسی های تکمیلی به پزشکی قانونی منتقل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی/ غرق شدن 5 نفر در یک استخر کشاورزی

خراسان رضوی/ غرق شدن 5 نفر در یک استخر کشاورزی