مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 13:272022-08-11سياسي

امیر واحدی: نقش رسانه ها در جهاد تبیین حیاتی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی، - فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نقش رسانه ها در پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جهاد تبیین حیاتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی، ضمن تسلیت ایام و روز شهادت امام سجاد (ع) گفت: تا زمانی که در راه امام حسین (ع) باشیم، قطعا شکست نمی خوریم و تا زمانی که با امام حسین (ع) باشیم، تمام دنیا هم نمی توانند کوچکترین صدمه و ضربه ای به نظام و کشور برند.

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به اینکه اقدام به موقع خبرنگاران همیشه و در بزنگاه های مختلفی مثل انقلاب، هم پیمانی کارکنان نیروی هوایی با بنیانگذار کبیر انقلاب، دوران جنگ تحمیلی و.

همواره زبانزد بوده است، افزود: خبرنگاران اثبات کرده اند که همیشه در میدان هستند و خواهند بود.

امیر سرتیپ واحدی خاطر نشان کرد: نقش رسانه ها در پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جهاد تبیین، مهم و حیاتی است و شما با عملکرد به موقع خود می توانید انقلاب و اقدامات آن را زنده نگه دارید و به نسل آینده انتقال دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر واحدی: نقش رسانه ها در جهاد تبیین حیاتی است

امیر واحدی: نقش رسانه ها در جهاد تبیین حیاتی است