مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-10سياسي

همه فرار کردند؛ حتی روس ها!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته بود که بیانیه ای عجیب از سوی یکی از سران فتنه 88 منتشر شد که در این بیانیه، علاوه بر تضعیف منافع ملی و انتقاد به حضور مستشاری ایران در سوریه برای مبارزه با تروریسم، - بازخوانی خاطرات شهید همدانی در روزهای ابتدایی بحران سوریه و ظهور گروه های تکفیری، می تواند بیش از پیش از نقش بی بدیل او در جلوگیری از گسترش تروریسم در منطقه پرده بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته بود که بیانیه ای عجیب از سوی یکی از سران فتنه 88 منتشر شد که در این بیانیه، علاوه بر تضعیف منافع ملی و انتقاد به حضور مستشاری ایران در سوریه برای مبارزه با تروریسم، توهین به سردار مقاومت حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم نیز دیده می شود.

البته که نقش شهید همدانی در مبارزه با تروریسم در سوریه و سازماندهی نیروهای مقاومت در برابر نیروهای تکفیری برهیچکس پوشیده نیست؛ با این حال اما بازخوانی خاطرات وی در روزهای ابتدایی بحران سوریه و ظهور گروه های تکفیری، می تواند بیش از پیش از نقش بی بدیل او در جلوگیری از گسترش تروریسم در منطقه پرده بردارد.

نوشتار زیر بخشی از خاطرات سردار همدانی در کتاب منطق حضور ایران در سوریه نوشته محمد خلیل پور است که از نظر می گذرد: ما در یک ماه اول که با سه نفر از دوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه فرار کردند؛ حتی روس ها!

همه فرار کردند؛ حتی روس ها!