مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 12:172022-08-10سياسي

«خبرگزاری فارس» رسانه ای مردمی است


مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: اگر چه همه خبرنگاران جزیی از مردم هستند اما خبرگزاری فارس رسانه ای مردمی است و همواره پیگیری امور مردم را در اولویت قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عبدالله دیدبان مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین پیش از ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس که به مناسبت هفته خبرنگار صورت گرفته بود، اظهار کرد: خبرگزاری فارس رسانه ای حرفه ای است و بنده همواره اخبار را از طریق خبرگزاری فارس پیگیری می کنم.

وی افزود: شعار خبرگزاری فارس با عنوان حقیقت روشن می شود شعار بسیار مناسبی است و نشان می دهد این مجموعه در مسیر شفاف سازی و روشنگری حرکت می کند.

دیدبان یاد آور شد: همه خبرنگاران جزو مردم هستند اما رسانه فارس همواره مردمی ترین رسانه بوده و در کنار مردم قرار داشته است.

در این دیدار محمد حسن ارداقیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی نیز اظهار کرد: خبرگزاری فارس همواره منطقی بودن و صادقانه رفتار کردن را در دستور کار خود قرار داده و به دور از هیجانات ژورنالیستی، به اطلاع رسانی پرداخته است.

وی افزود: خبرگزاری فارس همواره عاقلانه و حرفه ای به اخبار می نگرد و تمام تلاش رسانه ای خود را در این راستا به کار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خبرگزاری فارس» رسانه ای مردمی است

«خبرگزاری فارس» رسانه ای مردمی است