مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 07:372022-08-10اقتصادي

شهرستان های استان تهران درزمره مناطق کم برخوردار


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با تاکید بر تلاش دولت برای رونق اقتصاد شهرستانهای استان تهران از تحقق رشد 85 درصدی اعتبارات عمرانی شهرستان ورامین نسبت به سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علاءالدین ازوجی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه شهرستان های استان تهران از نظر شاخص های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و زیربنایی به نسبت سایر استان های کشور وضعیت نامطلوبی دارند، افزود: طی سالیان گذشته به شهرستانهای استان تهران نسبت به مرکز، کم توجهی شده است و بر همین اساس شاهد وضعیت نامطلوب این شهرستانها در شاخص های مختلف هستیم.

سهم اعتبارات تخصیصی استان با نیازهای واقعی تناسب نداردشهرستان های استان تهران در زمره استان های کم برخوردار کشور وی افزود: در دولت سیزدهم در راستای جبران این بی توجهی، دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت ویژه پیگیر هستند تا در مسیر جبران کمبودها و ارتقاء شاخص ها در شهرستانهای استان تهران گام بردارند.

بخش قابل توجه اعتبارات کل کشور از محل درآمدهای استان تهران تأمین می شود؛ اما سهم اعتبارات تخصیصی استان با نیازهای واقعی تناسب ندارد و همین موضوع باعث شده شهرستان های استان تهران در زمره استان های کم برخوردار کشور قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان های استان تهران درزمره مناطق کم برخوردار

شهرستان های استان تهران درزمره مناطق کم برخوردار