مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-09اقتصادي

چسب ترک سینک گرانیتی مونته +چسب ترک سینک گرانیتی


سینک ظرفشویی از مهمترین بخش در هر آشپزخانه می باشد که شاهد تنوع زیاد آن در طراحی آشپزخانه هستیم از این تنوع طراحی، سنگها هم بی بهره نمانده اند چرا که جدا از سینک استیل سینک گرانیتی هم طراحی شده و در نوع مکاپا، مونته، کن، در مدل جاز در بازار یافت می شود.

امروزه استفاده از این نمونه سنگها مد روز قرار گرفته است البته در طراحی سنگ گرانیتی مدلهای مختلفی وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص خود را دارد که در ادامه بیشتر با ویژگیهای آن آشنا می شوید.

سینکهای گرانیتی با طراحی منحصر به فردی که دارند برای آشپزخانه های شیک و مدرن مناسب هستند البته این سینکها از صددرصد گرانیت طبیعی ساخته نشده اند و درصد زیادی از آن از رزین در تولید این سنگها استفاده شده است که سینک مونته از سنگ گرانیت نیز همین ویژگی را دارد.

سنگهای گرانیتی ضد باکتری می باشند و در برابر ضربه مقاوم هستند ضد خش بودن این مدل سینک از مواردی که باعث محبوبیت آن شده و همچنین ارتفاع لگن سینک به اندازه ای است که می توان به راحتی قابلمه را آب کرد یا شست یکنواختی منحصر به فردی در سنیکهای گرانیتی وجود دارد که در سینکهای طبیعی دیده نشده اگر شما هم قصد عوض کردن سینک آشپزخانه را دارید این مدل بهترین نمونه از میان انواع سینکها می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چسب ترک سینک گرانیتی مونته +چسب ترک سینک گرانیتی

چسب ترک سینک گرانیتی مونته +چسب ترک سینک گرانیتی