مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 14:572022-08-09حوادث

یک کشته و 5 مسموم در نشت گاز آمونیاک کشتارگاه بهار


طی حادثه نشت گازی که در یکی از کشتارگاه های بهار اتفاق افتاد، پنج نفر مسموم و متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داد.

- روح الله نباتی فرماندار بهار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص حادثه یکی از کشتارگاه های شهرستان بهار اظهار کرد: شب گذشته حوالی ساعت 9 شب مطلع شدیم در کشتارگاه صنعتی طیور شهرستان بهار نشت گاز بوده و چند نفر دچار مسمومیت شدند.

وی ادامه داد: گاز آمونیاک در تمام صنایع برای خنک کنندگی استفاده می شود که این موضوع در تمام کشتارگاه های کشور روال است و در این کشتارگاه نیز برای سیستم خنک کنندگی استفاده می شود.

فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه یکی از کارگران در حال تعمیر بخشی از لوله بوده که به یکباره فشار سیستم بالا و پایین می شود و در نتیجه یکی از لوله ها دچار ترکیدگی می شود گفت: همین اتفاق باعث نشت گاز آمونیاک شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه 6 نفر از کارگران دچار مسمومیت می شوند افزود: متاسفانه یکی از کارگران به خاطر نزدیکی به لوله گاز دچار مسمومیت شدید شده و جان خود را از دست می دهد و پنج نفر نیز به خاطر مسمومیت راهی بیمارستان می شوند.

نباتی با تاکید بر اینکه انفجاری در کار نبوده و زیرا این گاز قابلیت انفجار نداشته و فقط نشت سریعی دارد افزود: در حال حاضر  وضعیت عادی است و جلوی نشتی نیز گرفته شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کشته و 5 مسموم در نشت گاز آمونیاک کشتارگاه بهار

یک کشته و 5 مسموم در نشت گاز آمونیاک کشتارگاه بهار