مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 14:472022-08-09اجتماعي

آغاز عملیات زیرسازی میدان ترگل بادرود توسط راهداری اصفهان


رییس اداره نگهداری راه های کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: پروژه ساماندهی میدان ترگل به صورت مشارکتی با شهرداری بادرود چندی قبل آغاز شد و شهرداری بادرود نسبت به اجرای عملیات خاکبرداری و خاکریز پروژه اقدام و در ادامه عملیات اجرای بیس .

- آرمین حمیدی رییس اداره نگهداری راه های کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه مابین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان و شهرداری بادرود عملیات خاکی میدان ترگل بر عهده شهرداری و تهیه و پخش لایه بیس و روکش آسفالت بر عهده اداره راهداری قرار گرفت.

  وی با اشاره به اینکه عملیات پخش و کوبیدن بیس میدان ترگل توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در حال تکمیل است، افزود: پروژه ساماندهی میدان ترگل به صورت مشارکتی با شهرداری بادرود چندی قبل آغاز شد و شهرداری بادرود نسبت به اجرای عملیات خاکبرداری و خاکریز پروژه اقدام و در ادامه عملیات اجرای بیس پروژه برای آماده کردن محور برای آسفالت توسط اداره کل راهداری آغاز شد.

حمیدی بیان کرد: هزینه تهیه و اجرای بیس پروژه بالغ بر 10 میلیارد ریال است و پس از اجرای بیس مطابق برنامه ریزی انجام شده، آسفالت محور توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات زیرسازی میدان ترگل بادرود توسط راهداری اصفهان

آغاز عملیات زیرسازی میدان ترگل بادرود توسط راهداری اصفهان