مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 14:072022-08-09سياسي

رفع مشکل کمبود مدارس در قم نیازمند همکاری همه دستگاه هاست


شهردار قم بابیان اینکه بدون مشارکت بین دستگاهی راهی برای حل مشکل کمبود مدرسه در قم وجود ندارد گفت: شهرداری قم در زمینه های مختلف آماده گسترش همکاری هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقاییان نژاد در دیدار با اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان، بابیان اینکه حضور مردم درصحنه در کنار مشارکت های عمومی مانند کمک های مؤمنانه و فعالیت مجمع های خیرین، از عوامل حفظ و ثبات انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: مجمع خیرین مدرسه ساز از تشکل های ارزشمند کشور است که باید از ظرفیت آن در جهت رشد فکری، معرفتی و زیرساختی استفاده شود.

وی با اشاره به همکاری و تعاملات گذشته مجموعه مدیریت شهری با آموزش وپرورش استان، خاطرنشان کرد: شهرداری قم در حد وسع و توان موجود و ظرفیت قانونی آماده هرگونه همکاری و تعامل با آموزش وپرورش برای توسعه و تجهیز مراکز آموزشی است.

شهردار قم بابیان اینکه اگر سهم 50 درصد راه و شهرسازی در احداث مدارس و واگذاری زمین پرداخت شود می توان امید داشت که مشکل کمبود مدرسه در قم به صورت ریشه ای حل می شود، ادامه داد: اگر راه و شهرسازی سهم 50 درصدی خود را پرداخت کند، شهرداری قم آمادگی دارد زمینه احداث مدرسه در نقاط و محلات هدف را در قالب های مختلف عملیاتی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل کمبود مدارس در قم نیازمند همکاری همه دستگاه هاست

رفع مشکل کمبود مدارس در قم نیازمند همکاری همه دستگاه هاست