مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 08:472022-08-09سياسي

استاندار سمنان: خبرنگاران در انجام مسؤولیت از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند


خبرنگاران راویان صدیق حقیقت هستند و با عزت و بدون سازش، در انجام مسؤولیت عظیم خبری خویش، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در پیامی به مناسبت روز خبرنگار بیان کرد: خبرنگاران با ابزار اندیشه و قلم در امر آگاه سازی، اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی، به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولین در انجام رسالت واقعی خود، مسئولیت مهم فرهنگ سازی، ترویج ارزش های اسلامی و انقلابی، مشارکت پذیری و اعتمادسازی در سطح جامعه اسلامی را عهده دار هستند.

  در ادامه این پیام آمده است: همزمانی روز خبرنگار با عاشورای حسینی امسال، بیانگر وظیفه عظیم خبرنگاران در انجام رسالت حقیقی این قشر پر تلاش با بهره گیری از حریّت، صداقت و الگو گیری از جهاد مقدس حسینی و فرهنگ عاشورایی است.

  هاشمی اظهار داشت: در این مسیر مقدس بدون شک خبرنگاران راویان صدیق حقیقت اند و چون مولایشان حسین (ع) با عزت و بدون سازش، در انجام مسئولیت عظیم خبری خویش، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

  استاندار سمنان تصریح کرد: اینجانب فرارسیدن روز خبرنگار که با یاد و نام خبرنگار شهید محمود صارمی و دیگر شهیدان والامقام عرصه خبر و رسانه مزین است را به تمامی خبرنگاران عزیز، صاحبان قلم و اندیشه و فعالان عرصه مطبوعات و رسانه های گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سمنان: خبرنگاران در انجام مسؤولیت از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند

استاندار سمنان: خبرنگاران در انجام مسؤولیت از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند