مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 08:272022-08-09اقتصادي

افزایش 64 درصدی اهدای خون گلستانی ها در تاسوعا و عاشورای حسینی


مدیر کل انتقال خون گلستان از افزایش 64 درصدی اهدای خون گلستانی ها در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: امسال 622 نفر برای اهدای خون به مراکز خونگیری استان مراجعه کردند که 520 نفر واجد شرایط بودند و خون خود را اهدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، فاطمه محمدی مدیر کل انتقال خون گلستان اظهار کرد: در تاسوعا و عاشورای حسینی امسال 622 نفر برای اهدای خون به مراکز خونگیری استان مراجعه کردند که 520 نفر واجد شرایط بودند و خون خود را اهدا کردند.

وی با بیان اینکه، این تعداد نسبت به تاسوعا و عاشورای سال گذشته 64 درصد افزایش داشته است، افزود: دهه اول محرم 2 هزار و 204 هم استانی خون خود را اهدا کردند که این تعداد نسبت به مدت مشابه پارسال 71 درصد افزایش داشته است.

مدیر کل انتقال خون گلستان با اشاره به اینکه، از این تعداد اهدا کننده، 166 نفر زن بودند، ادامه داد: مراکز انتقال خون استان همیشه نیازمند همه گروه های خونی است تا به موقع به بیماران نیازمند خون امدادرسانی کند.

محمدی گفت: حدود 4 هزار بیمار مبتلا به تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی، سرطانی و بیماران خاص در استان به طور مستمر به خون و فرآورده های آن نیاز دارند.

مدیر کل انتقال خون گلستان خاطرنشان کرد: از هر واحد خونی که اهدا می شود سه فرآورده استخراج می شود و هر اهداکننده با اهدای خون جان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 64 درصدی اهدای خون گلستانی ها در تاسوعا و عاشورای حسینی

افزایش 64 درصدی اهدای خون گلستانی ها در تاسوعا و عاشورای حسینی