مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 14:022022-08-08سياسي

هدیه استاندار به خبرنگاران/ تاسیس صندوق قرض الحسنه اهالی رسانه در آذربایجان شرقی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرم در حاشیه مراسم عزاداری سالار شهیدان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد:امسال 17 مرداد، روز خبرنگار را در حالی گرامی می داریم که با ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین، سید و سالار شهیدان مصادف شده است و یادآور همسانی رسالت اهالی رسانه با حضرت زینب(س) تنها پیام رسان و زبان گویای واقعه کربلا است.

  وی افزود: روشنگری، تبیین حقیقت و مطالبه گری، مسئولیت سنگین و حساسی است که به دستان توانمند خبرنگاران به امانت سپرده شده است.

  خرم گفت: دولت مردمی، توجه به افکار عمومی، باور به پاسخگویی و ارتقای شفافیت را از لازمه های ایران قوی دانسته و اهالی رسانه را یاور خود در مقابله با سیاه نمایی دشمن در فضای مجازی به شمار می آورد.

  وی  ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای رسانه بویژه شهید محمود صارمی که 17 مرداد به مناسبت شهادت او، روز خبرنگار نامیده شده است، اظهار کرد: این روز را خدمت اصحاب رسانه، خبرنگاران تلاشگر و متعهد تبریک و تهنیت گفته و همواره قدردان زحمات بی شائبه این عزیزان در استان هستم.

  استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: با پیشنهاد ابتکاری شورای اطلاع رسانی استان برای ماندگار شدن هدیه روز خبرنگار مبنی بر تاسیس صندوق قرض الحسنه خبرنگاران و اهالی رسانه موافقت کردیم و امروز واریز مبلغ 3 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه استاندار به خبرنگاران/ تاسیس صندوق قرض الحسنه اهالی رسانه در آذربایجان شرقی

هدیه استاندار به خبرنگاران/ تاسیس صندوق قرض الحسنه اهالی رسانه در آذربایجان شرقی