مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 08:372022-08-08سياسي

شورای شهر دوباره انتخابات برگزار می کند/ غیر از شورا کسی حق انتخاب رییس را ندارد!


رییس شورای اسلامی شهر زنجان از برگزاری دوباره انتخابات هیأت رییسه خبر داد و گفت: اگر به تفاهم برسیم سه شنبه جلسه خواهیم داشت و اگر نشد روز چهارشنبه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، 13 مردادماه بود که جلسه شورای شهر زنجان برای انتخاب هیأت رییسه برگزار شد، اما اعضای شورا پس از 4 ساعت و برگزاری دو جلسه پیاپی به نتیجه نرسیدند.

اعضای شورایی که از همان ابتدا از طیف منتسب به ما بر این باوریم و طیف منتسب به آبادگران در شورا حضور دارند به دو دسته 5 و 4 نفره تقسیم شده اند و تقریبا از همان ابتدای شورا اختلاف نظر در بین آنها مشهود بود، هر چند پس از انتخابات هیات رییسه در سال نخست با همدلی و وحدت برای عمران و آبادانی شهر تلاش کردند.

همچنان که همین اعضا در انتخاب نخستین گزینه شهرداری هم به توافق نرسیدند و سرانجام پس از کش و قوس های فراوان در بار دوم به علیرضا فیروزفر رای دادند.

این اختلاف نظرها ادامه پیدا کرد تا اینکه در انتخاب دوباره این موضوع علنی شد، یعنی پس از آنکه جلسه انتخاب هیأت رییسه تشکیل شد، کاظم مجتهدی به نمایندگی از 4 عضو شورای شهر گفت: ما به شرطی در انتخابات شرکت می کنیم که نایب رییس و منشی شورا از بین ما باشد! در مقابل 5 عضو دیگر شورا این پیشنهاد را نپذیرفتند و همین امر موجب ترک جلسه توسط اسحاق اسماعیلی، کاظم مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر دوباره انتخابات برگزار می کند/ غیر از شورا کسی حق انتخاب رییس را ندارد!

شورای شهر دوباره انتخابات برگزار می کند/ غیر از شورا کسی حق انتخاب رییس را ندارد!