مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 10:122022-08-07دانش

درج پاسخنامه در کارنامه داوطلبان کنکور


معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور از درج پاسخنامه رتبه های زیر 100 هزار کشوری در گروه های ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی و رتبه های کشوری زیر 20 هزار در گروه آزمایشی هنر و زبان های خارجی در کارنامه داوطلبان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سازمان سنجش، احسان جمالی گفت: داوطلبان رتبه های زیر 100 هزار کشوری در گروه های آزمایشی ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی همچنین رتبه های کشوری زیر 20 هزار در گروه های آزمایشی هنر و زبان های خارجی می توانند با مراجعه به کارنامه منتشر شده در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و انتخاب و مشاهده پاسخنامه از پاسخ های خود و کلید نهایی سؤالات در کنار پاسخ هر سوال آگاهی یابند.

معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور در مورد انتخاب رشته داوطلبان افزود: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند حداکثر 150 کد رشته محل را در فرم نهایی درج کنند و پس از تایید نهایی انتخاب رشته توسط متقاضی، شماره 15 رقمی توسط سیستم به عنوان رسید در اختیار متقاضی قرار داده خواهد شد.

علاوه بر آن پیامک تأیید نیز برای داوطلبان ارسال می شود.

جمالی ادامه داد: داوطلبان فقط یک بار اجازه انتخاب رشته دارند و هر فرد تا پایان مهلت قانونی امکان حداکثر 5 بار ویرایش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درج پاسخنامه در کارنامه داوطلبان کنکور

درج پاسخنامه در کارنامه داوطلبان کنکور