مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مرداد 1401 ساعت 09:022022-08-07سياسي

برگزاری یادواره 13 شهید روستای کهن کوهبنان


همزمان با روز تاسوعا، یادواره 13 شهید روستای کهن از توابع کوهبنان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهبنان، همزمان با تاسوعای حسینی  یادواره 13شهید دوران دفاع مقدس روستای کهن با حضور امام جمعه ، نماینده مجلس، فرماندار ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده انتظامی کوهبنان، جمعی از مسؤولان و خانواده معزز شهدا در جوار قبور مطهر شهدا برگزار شد.

حجت الاسلام ابوطالب هنرهوده با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: صبر و پایداری ، روحیه شهادت طلبی، بی اعتنایی به دنیا، مقاومت ، نترسیدن از مرگ و دل بریدن از خواسته های شخصی از ویژگی های بارز شهداست.

وی خاطر نشان کرد: برخی از شهدای  ما از خدا خواستند که جنازه ای از آنان باقی نماند و مفقودالاثر شدند چون این آرزوی قلبی آنان بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان گفت: شهیدان به نماز اول وقت اهمیت می دادند و همواره پیرو ولایت و رهبری و گوش به فرمان ایشان بودند و در وصیت نامه هایشان بر این مهم تاکید فراوان داشتند.

وی بیان داشت: شهدا همواره با وضو بودند ، توسل و تمسک به حضرت حق و اهل بیت را سرلوحه زندگی خویش قرار دادند و در شب های عملیات همچون سرور و سالار شهیدان و شهدای کربلا با خدا ارتباط برقرار می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره 13 شهید روستای کهن کوهبنان

برگزاری یادواره 13 شهید روستای کهن کوهبنان