مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 20:472022-08-06اقتصادي

درخواست از دستگاه قضا برای جلوگیری از واگذاری زمین ساحلی لیسار


بومیان منطقه قلعه بین لیسار در طوماری اعتراضی ضمن تاکید بر لزوم حفظ اراضی ملی و اماکنی که از گذشته مورد استفاده عموم مردم منطقه بوده، از مسؤولین قضایی خواسته اند تا از واگذاری این اراضی به برخی اشخاص جلوگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، قطعه زمین ساحلی در منطقه قلعه بین لیسار که از گذشته، محلی برای تفریح و برگزاری مسابقات اسب دوانی و غیره توسط بومیان منطقه بوده است در دست واگذاری به برخی اشخاص جهت سرمایه گذاری می باشد که این امر اعتراض جمعی از ساکنین این منطقه را در پی داشته است.

  بومیان در طوماری اعتراضی ضمن تاکید بر لزوم حفظ اراضی ملی و اماکنی که از گذشته مورد استفاده عموم مردم منطقه بوده، از مسؤولین قضایی خواسته اند تا از واگذاری این اراضی به برخی اشخاص جلوگیری کنند.

  همچنین برخی حامیان محیط زیستی در لیسار نیز در بخشی از این طومار اعتراضی با اشاره به کاشت دوهزار اصله درخت در این نقطه توسط مردم، از تخریب و آسیب به محیط زیست در پی واگذاری این اراضی ابراز نگرانی کرده اند.

  بومیان تاکید دارند که ضمن حمایت از هرگونه سرمایه گذاری جهت ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه، از مسؤولین قضایی خواهشمندیم با جدیت و حساسیت بیشتری بر اینگونه واگذاری ها نظارت کنند تا تجربیات تلخ گذشته در موارد مشابه تکرار نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از دستگاه قضا برای جلوگیری از واگذاری زمین ساحلی لیسار

درخواست از دستگاه قضا برای جلوگیری از واگذاری زمین ساحلی لیسار