مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 14:572022-08-06بين الملل

«پاشینیان» با «علی اف» در بروکسل دیدار می کند


همزمان با تشدید تنش در قفقاز جنوبی، رییس شورای اروپا از ملاقات آتی رییس جمهور جمهوری آذربایجان با نخست وزیر ارمنستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رییس شورای اروپا روز شنبه از ملاقات رییس جمهور جمهوری آذربایجان با نخست وزیر ارمنستان در شهر بروکسل در بلژیک همزمان با تشدید تنش در قفقاز جنوبی خبر داد.

به نوشته خبرگزاری ترند نیوز شارل میشل رییس شورای اروپا گفت: الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان با نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در بروکسل دیدار خواهند کرد.

میشل در توییتی نوشت: پیش از نشست بعدی در بروکسل، پیگیری گفت وگو و دستیابی به پیشرفت ملموس در مورد همه موارد در دستور کار بوده و اتحادیه اروپا متعهد به انجام آن است.

  هم زمان با تشدید تنش بین باکو و ایروان، ارتش جمهوری آذربایجان  چهارشنبه گذشته اعلام کرد که یک عملیات انتقامی را در پاسخ به اقدامات تروریستی گروه های مسلح غیرقانونی ارمنستان در خاک آذربایجان که منجر به کشته شدن یک نظامی جمهوری آذربایجان شد، انجام داده است.

این در حالی است که همزمان رییس منطقه قره باغ کوهستانی دستور بسیج و آمادگی همگانی نیروهای مسلح خود را اعلام کرد.

جنگ بر سر منطقه قره باغ کوهستانی در نهم نوامبر 2020 (19 آبان 1399) با توافق آتش بس به امضای نیکول پاشینیان ،  نخست وزیر ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پاشینیان» با «علی اف» در بروکسل دیدار می کند

«پاشینیان» با «علی اف» در بروکسل دیدار می کند