مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 13:172022-08-06سياسي

ظرفیت گردشگری مذهبی در نقاط مختلف شناسایی می شود/زنجان هتل 5 ستاره وجود ندارد


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: باید ظرفیت گردشگری مذهبی در نقاط مختلف استان زنجان شناسایی و در این حوزه سرمایه گذاری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی اصغر شالبافیان حسین آبادی ظهر امروز در حاشیه سفر کاروان عشق به زنجان به مناسب یوم العباس و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مناطق مختلف استان دارای طرفیت برای جذب گردشگر هستند و در این راستا کارگروهی تشکیل شده است تا همه ظرفیت ها و امکانات شناسایی شود تا برنامه ریزی ها در این راستا انجام شود.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه حرکت کاروان عشق به زنجان همزمان با مراسم هشتم محرم زنجان نشان از این دارد که در حوزه گردشگری مذهبی می توان سرمایه گذاری بیشتری انجام داد، افزود: در نقاط مختلف باید این توانمندی بررسی و احصا شود و در این راستا با حوزه علمیه قم تفاهم نامه ای منعقد شده است و در این مسیر مصمم هستیم.

شالبافیان حسین آبادی به ضرورت جذب گردشگر خارجی برای مراسم مذهبی نیز اشاره کرد و یادآور شد: این ظرفیت نباید از نظر دور باشد؛ همانطو که گردشگران خارجی برای حضور در شهر تاریخی همچون اصفهان رغبت دارند می توان از این تمایل در راستای توسعه گردشگری مذهبی نیز بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت گردشگری مذهبی در نقاط مختلف شناسایی می شود/زنجان هتل 5 ستاره وجود ندارد

ظرفیت گردشگری مذهبی در نقاط مختلف شناسایی می شود/زنجان هتل 5 ستاره وجود ندارد