مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 10:522022-08-05سياسي

جزییاتی از دور جدید مذاکرات از زبان محمد اسلامی


رییس سازمان انرژی اتمی به جزییاتی از برگزاری دور جدید مذاکرات وین پرداخت و گفت: در این دور مباحث، یک طرح ترکیبی شامل مباحث فنی و تحریمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در گفت وگو با شبکه العالم اظهار داشت: نصب هزار ماشین IR6 و سایر ماشین ها، طراحی راکتور اراک و تولید اورانیوم با غنای 20 درصد از جمله موارد مورد تاکید مجلس بود، که همه آنها مطابق قانون انجام شد و می توان گفت قانون اقدام راهبردی تا این تاریخ به نسبت زمان صددرصد اجرا شده است.

متن کامل این گفت وگو بدین شرح است: العالم: در روزهای اخیر به 500 سانتریفیوژ گاز رسانی شد، این اقدام در چه راستایی بود؟ گازدهی به ماشین های جدید در راستای اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم هاست، متاسفانه طرفی که برجام را امضا کرد، تعهدات خود را انجام نداد و تحریم های مضاعفی را بر کشور ما تحمیل کرد.

آنها به ویروس تحریم کردن گرفتار هستند این در حالی است که اقدامات ما در راستای لغو تحریم هاست، تا آنها بدانند که با این اتهامات نخ نما شده و با این مدارک و مکان های ادعایی که سالیان سال است مطرح می کنند به جایی نخواهند رسید.

همین اتهامات موجب بروز و ظهور برجام شده است و برجام پرونده این اتهامات را در قالب PMD با شرح و بسطی که نوشته شده، بست، اگر اراده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از دور جدید مذاکرات از زبان محمد اسلامی

جزییاتی از دور جدید مذاکرات از زبان محمد اسلامی