مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 21:222022-08-04اقتصادي

اجرای «طرح شناسایی و حمایت از اقشار ضعیف جامعه»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، داریوش ابوحمزه در نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی رفاه گفت: تشکیل و تقویت پایگاه اطلاعات رفاه و بهره مندی ایرانیان در وزارت تعاون، - داریوش ابوحمزه گفت: به منظور صیانت و حمایت از اقشار و گروه های هدف در فرآیند طرح مردمی سازی اقتصاد کشور، طرح شناسایی و حمایت از اقشار ضعیف جامعه تحت راهبری شورای عالی رفاه و تأمین اجتماعی اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، داریوش ابوحمزه در نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی رفاه گفت: تشکیل و تقویت پایگاه اطلاعات رفاه و بهره مندی ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شامل سه زیربخش است.

وی گفت: یکی از این زیربخش ها، بانک اطلاعات خدمات حمایتی به منظور انسجام بخشی به خدمات حوزه حمایتی، شامل سطح بندی خدمات، گروه هدف، معیار های مشمولیت، دستگاه ارائه خدمت و نوع خدمت است.

ابوحمزه دومین زیربخش را بانک اطلاعات رفاه افراد و خانوار ها مشتمل بر اطلاعات مورد نیاز برای تشکیل پرونده رفاهی برای افراد و خانوار ها دانست و در تشریح سومین زیربخش تصریح کرد: بانک اطلاعات بهره مندی رفاهی نواحی شهری و روستا های دارای سکنه به منظور تشکیل پرونده رفاهی در مقیاس پهنه های جغرافیایی هدف در نواحی شهری و آبادی هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای «طرح شناسایی و حمایت از اقشار ضعیف جامعه»

اجرای «طرح شناسایی و حمایت از اقشار ضعیف جامعه»