مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 20:372022-08-04پزشكي

بوشهر/ ماجرای جنجال تبعه افغان برای بردن نوزادش از بیمارستان چه بود؟ (+فیلم)


تبعه افغان به مددکار اجتماعی مراجعه نکرده و توضیحات سوپروایزر مبنی بر لزوم حضور نوزاد در بیمارستان با توجه به وضعیت نامساعد جسمی نوزاد را نپذیرفته و اقدام به تهدید، - بر همین اساس سوپروایزر شیفت شب بیمارستان گنجی، ضمن راهنمایی این تبعه افغان به او یادآور شده که طبق دستورالعمل وزارت بهداشت مادر و نوزاد باید 24 ساعت پس از وضع حمل تحت مراقبت بوده و درصورت نداشتن مشکل از حیث سلامت، ترخیص شوند و این مادر وکودک نیز صبح روز بعد (پنجشنبه) پس از انجام واکسیناسیون نوزاد و بررسی حال مادر ترخیص خواهند شد.

سوپروایز شیفت شب همچنین به این فرد یادآوری کرد که با با توجه به نداشتن هر گونه اسناد هویتی، به مددکار اجتماعی مراجعه کند تا روال اداری ترخیص همسر و کودک وی طی شده و همچنین هزینه زایمان وی با دستور رییس بیمارستان با تخفیف یا رایگان محاسبه گردد.

با وجود توضیحات فوق، این تبعه افغان به مددکار اجتماعی مراجعه نکرده و توضیحات سوپروایزر مبنی بر لزوم حضور نوزاد در بیمارستان با توجه به وضعیت نامساعد جسمی نوزاد را نپذیرفته و اقدام به تهدید، هیاهو و جنجال کرده است.

با وصف فوق لازم به تاکید است که هزینه مالی زایمان علت عدم موافقت سوپروایزر با ترخیص نوزاد نبوده ومجموعه بیمارستان های استان بوشهر وخصوصا بیمارستان شهید گنجی دراین گونه موارد ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر/ ماجرای جنجال تبعه افغان برای بردن نوزادش از بیمارستان چه بود؟ (+فیلم)

بوشهر/ ماجرای جنجال تبعه افغان برای بردن نوزادش از بیمارستان چه بود؟ (+فیلم)