مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 19:272022-08-04حوادث

بار لیموترش محموله 50 میلیاردی قاچاق از آب درآمد


فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش 50 میلیارد ریال در بازرسی مأموران این فرماندهی از کامیون حامل لیموترش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سهراب قرقانی فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار داشت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در راستای اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل بار لیموترش مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر اقدام به متوقف کردن آن می کنند.

وی افزود: مأموران پس از توقیف کامیون ضمن هماهنگی با مقام قضایی اقدام به بازرسی از داخل خودرو کرده که در بازرسی انجام شده هزار و 772 قطعه باطری و لوازم جانبی موبایل، 40 دستگاه قهوه ساز، 79 دستگاه انواع دوربین مداربسته ، 400 عدد عروسک، 7 دستگاه اسپیکر و یک دستگاه لیزر موهای زائد که به طرز ماهرانه ای زیر بار لیموترش جاساز شده بود، کشف می کنند.

قرقانی با بیان اینکه تمامی کالاهای کشف شده فاقد مدارک معتبرگمرکی و قانونی بودند، گفت: ارزش کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان مربوطه 50 میلیارد ریال تعیین شده که در این خصوص راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بار لیموترش محموله 50 میلیاردی قاچاق از آب درآمد

بار لیموترش محموله 50 میلیاردی قاچاق از آب درآمد