مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 18:122022-08-04سياسي

ساماندهی رسانه های نوین در البرز با حمایت فرهنگ و ارشاد اسلامی


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: طبق بانک اطلاعاتی تدوین شده از فعالان کانال ها و صفحات مجازی استان حمایت از مدیران و فعالان این رسانه های نوین را آغاز نموده ایم و در ادامه دعوت می کنیم سایر فعالان این عرصه نیز به شبکه جامع فعالان رسانه ای استان بپیوندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سعید جابری انصاری، سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: یکی از اقدامات مهمی که در استان البرز با گستردگی فعالیت رسانه های آغاز شده بحث احصا کانال ها و صفحات مجازی گردانندگان آن بوده است که علاوه بر جنبه نظارتی با رویکرد حمایتی و ایجاد سقفی واحد برای فعالیت تمام عزیزان فعال در این عرصه وارد کار شدیم.

  وی با اشاره به ایجاد جبهه فعالان مجازی در استان البرز افزود: اکنون بیش از 100 کانال خبری و صفحه مجازی در قالب پیج اینستاگرامی در استان البرز تجمیع مشخصات شده اند و نگاه ما نیز حمایت و جهت مند شدن فعالیت های این عزیزان می باشد.

  وی افزود: از سایر فعالان و رسانه ها نیز می خواهیم که برای حمایت ها و برخورداری از حق امتیاز فعالیت رسانه ای خود با مراجعه به بانک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرسhttps:/alborz.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی رسانه های نوین در البرز با حمایت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ساماندهی رسانه های نوین در البرز با حمایت فرهنگ و ارشاد اسلامی