مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 17:222022-08-04سياسي

ورود مجلس به موضوع مقابله موثر با تخلفات در آزمون های سراسری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نتایج کنکور 1401 در روز های اخیر منتشر شد و چهره های برتر این رقابت علمی معرفی شدند، موضوعی که در کنکور سال جاری بیش از همه موضوعات خبرساز شد، - رییس مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به اینکه تعدادی از داوطلبان از روش های نامتعارف برای ورود به دانشگاه استفاده می کنند، گفت: در همین زمینه مجلس به موضوع مقابله موثر با تخلفات و جرائم در آزمون های سراسری ورود می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نتایج کنکور 1401 در روز های اخیر منتشر شد و چهره های برتر این رقابت علمی معرفی شدند، موضوعی که در کنکور سال جاری بیش از همه موضوعات خبرساز شد، مسئله تخلفات صورت گرفته در آزمون سراسری بود.

بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس در این خصوص، گفت: در دهه های اخیر رقابت شدید برای ورود به آموزش عالی کشور موجب شده است تعداد معدودی از داوطلبان از روش های نامتعارف و تخلف و تقلب برای ورود به آموزش عالی کشور و اخذ رتبه های بهتر، استفاده کنند که شیوع بیشتر آن موجب تصویب قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری در سال 1384 شد.

وی افزود: هر چند این قانون با هدف تقویت عدالت آموزشی تصویب شده است، با گذشت قریب به دو دهه از تصویب قانون مذکور شیوه اجرای آن به دلیل نوع تعبیر مجریان از قانون باعث بروز تبعاتی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مجلس به موضوع مقابله موثر با تخلفات در آزمون های سراسری

ورود مجلس به موضوع مقابله موثر با تخلفات در آزمون های سراسری