مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 13:372022-08-04بين الملل

کارشناسان الجزائری: ائتلاف بریکس به قوی ترین بلوک اقتصادی جهان تبدیل می شود


کارشناسان الجزائری ضمن تشریح دلایل الجزائر برای پیوستن به بریکس گفتند: این گروه می تواند به قوی ترین ائتلاف اقتصادی جهان تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک ، تحولات اقتصادی متعددی که اخیراً در صحنه بین المللی رخ داده است، ائتلاف اقتصادی بریکس را تقویت کرده و در آینده نزدیک شاهد حضور بسیاری از کشورها در این ائتلاف خواهیم بود.

اسپوتنیک نوشت: پس از تلاش مصر، عربستان سعودی و ترکیه برای پیوستن به بریکس، عبدالمجید تبون،  رییس جمهور الجزائر هم می گوید که آماده پیوستن به این ائتلاف است.

تیون در نشست دوره ای با خبرنگاران این کشور در شامگاه یکشنبه گذشته گفت: الجزائر تقریبا همه شروط لازم برای پیوستن به بریکس را داراست.

در حال حاضر، بریکس، یک سازمان اقتصادی بین المللی، شامل روسیه، چین، برزیل، هند و جمهوری آفریقای جنوبی است.

عمر هارون کارشناس اقتصادی الجزائر در این باره می گوید: ائتلاف های جهانی به سرعت در حال تغییر هستند، به ویژه در سایه کشمکش های شدیدی که شکل گرفته و در حال شکل گیری است.

او در گفت وگو با اسپوتنیک می گوید: امروز جهان به سمت تغییرات بزرگی پیش می رود که در آن تک قطبی شدن در حال محو شدن است، ارزهای بین المللی زیاد شده و عرصه برای یکه تازی دلار خالی نشده است؛ اقتصادهای نوظهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان الجزائری: ائتلاف بریکس به قوی ترین بلوک اقتصادی جهان تبدیل می شود

کارشناسان الجزائری: ائتلاف بریکس به قوی ترین بلوک اقتصادی جهان تبدیل می شود