مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 17:572022-08-03سياسي

از شایعه تا واقعیت ماجرای انتصاب «سعید عسگر» در آموزش و پرورش


آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه ای اعلام کرده است که «سعید عسگر» سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 18 نشده است بلکه «سعید عسگری» منصوب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در فضای مجازی خبری منتشر شده است مبنی بر اینکه سعید عسگر که ضارب سعید حجاریان عضو اسبق شورای شهر تهران به عنوان معاون پرورشی و تربیت بندی آموزش و پرورش منطقه 18 تهران منصوب شده است.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در واکنش به این مطلب اعلام کرد: فرد مذکور هیچ ارتباط و سمتی در آموزش و پرورش شهر تهران ندارد و سرپرست فعلی معاونت آموزش و پرورش منطقه 18 تهران سعید عسگری از معلمین بومی منطقه 18 شهر تهران است که پیش تر مسؤولیت هایی چون مربی قرآن مدارس، معاون پرورشی و فعالیت قرآنی در دارالقرآن آل یاسین منطقه 18 تهران را به عهده داشته است.

از دیگر فعالیت های وی می توان به داور و ناظر مسابقات قرآن فرهنگیان و دانش آموزان، نفر پنجم مسابقات قرآن فرهنگیان شهر تهران در رشته قصه گویی قرآنی، نفر اول مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان منطقه در رشته های اذان، قرائت، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، قصه گویی قرآنی و الگوی برتر تدریس نماز و کارشناس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش منطقه 18 اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از شایعه تا واقعیت ماجرای انتصاب «سعید عسگر» در آموزش و پرورش

از شایعه تا واقعیت ماجرای انتصاب «سعید عسگر» در آموزش و پرورش