مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 17:422022-08-03حوادث

23 کشته و 2 مفقودی در سیل امام زاده داوود


بر پایه اعلام گزارش مفقودی خانواده ها در خصوص سیل کن، اجساد 2 خانواده تاکنون کشف نشده و تلاش های شبانه روزی برای شناسایی و کشف این 2 جسد نیز در پایین دست امامزاده داود (ع) در رودخانه سولقان در حال انجام است.

- سرپرست دادسرای جنایی: بر پایه اعلام گزارش مفقودی خانواده ها در خصوص سیل کن، اجساد 2 خانواده تاکنون کشف نشده و تلاش های شبانه روزی برای شناسایی و کشف این 2 جسد نیز در پایین دست امامزاده داود (ع) در رودخانه سولقان در حال انجام است.

سرپرست دادسرای جنایی تهران با اشاره به وقوع سیل در امام زاده داوود، گفت: اجساد 23 نفر از خانواده‎ هایی که اعلام گزارش مفقودی را ثبت کرده اند از طریق آزمایش DNA شناسایی و تعدادی از اجساد تحویل خانواده هایشان شده است و مابقی نیز در حال تحویل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شهریاری با بیان اینکه براساس آخرین آمار منتشر شده و بر پایه جست وجوها در سیل امامزاده داود (ع) 25 خانواده با حضور در کلانتری امامزاده داود (ع) و اداره چهارم پلیس آگاهی تهران نسبت به فقدان عزیزانشان گزارش مفقودی آن ‎ها را اعلام کردند، اظهار کرد: تا این لحظه، اجساد 23 نفر از خانواده‎ هایی که اعلام گزارش مفقودی را ثبت کرده اند از طریق آزمایش DNA شناسایی و تعدادی از اجساد تحویل خانواده هایشان شده است و مابقی نیز در حال تحویل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 کشته و 2 مفقودی در سیل امام زاده داوود

23 کشته و 2 مفقودی در سیل امام زاده داوود