مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 14:322022-08-03فرهنگي

مادر ارشا اقدسی بعد از یک سال همچنان منتظر است


یک سال گذشته و ما در این مدت هیچ خواسته و توقعی برای انجام کاری به نام ارشا نداشتیم و نداریم.

من هنوز، هنوز و هنوز منتظرم بدانم به چه علتی ارشا از میان ما رفته؟ آیا کسی کوتاهی کرده؟ - ایسنا نوشت: از مرداد سال قبل که خبر چپ کردن ماشین ارشا اقدسی، سر صحنه یک فیلم در لبنان منتشر شد تا زمانی که این بدلکار سینمای ایران از دنیا رفت و حتی هنوز، دوستان و همکاران او در ناباوری از اینکه او در این اتفاق اشتباه کرده باشد به سر می برند و پس از یک سال مادر این هنرمند و ورزشکار همچنان در انتظار است که علت واقعی این حادثه مشخص شود تا شاید کمی دلش آرام بگیرد.

ششم مرداد سال 1400 بود که ارشا اقدسی، بدلکارجوان و مطرح سینما، وقتی در لبنان حضور داشت موقع فیلمبرداری سکانسی که باید ماشینی را چپ می کرد، دچار حادثه ی جدی شد.

او را به بیمارستانی در بیروت منتقل کردند و قرار بود یک عمل جراحی حیاتی داشته باشد که به دلیل وخامت حالش به صلاحدید پزشک ابتدا با دارو به خواب مصنوعی رفت تا در صورت افزایش ضریب هوشیاری جراحی انجام شود.

در آن زمان پرونده پزشکی او برای پزشکانی در تهران ارسال شد تا در صورت فراهم شدن شرایط عمل، یک تیم پزشکی از ایران راهی لبنان شود ولی این اتفاق هیچ گاه رخ نداد چرا که شامگاه حدود یک هفته بعد، یعنی 13 مرداد خبر رسمی درگذشت این بدلکار باسابقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر ارشا اقدسی بعد از یک سال همچنان منتظر است

مادر ارشا اقدسی بعد از یک سال همچنان منتظر است