موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 11:422022-08-03سياسي

وعده های پوچ به سه قلوهای لنده ای/ نه از وام فرزندآوری خبری شد نه حمایت مسئولان


بعد از تولد سه قلوهای لنده ای مسئولان وعده هایی برای حمایت از این خانواده دادند اما به نظر می رسد هیچ کدام از آنها عملیاتی نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، قاسم، رضا و محمد سه قلوهای لنده ای که سه ماه پیش به دنیا آمدند تا آقای سهرابی ثانی 35 ساله و خانم 29 ساله اش حالا دارای 6 فرزند شوند.

گرچه به دنیا آمدن سه قلوها خوشحالی پدر و مادر را به همراه داشت اما سختی ها زندگی پدر خانواده را تحت فشار قرار داده و تامین هزینه 6 فرزند زندگی را بر آنها سخت و سخت کرده است.

  در این شرایط سخت، قرار بود مسئولان خانواده سه قلوها را مورد حمایت قرار دهند حتی مدیرکل سابق امور بانوان با حضور رسانه ملی در استان زمینی به متراژ 200 متر به این خانواده اهداء کرد اما حالا پدر خانواده می گوید نه تنها زمینی به وی داده نشد بلکه هیچ حمایتی از وی صورت نگرفت.

مهیار سهرابی ثانی می گوید؛ با زن و 6 فرزندم در خانه پدری ام زندگی می کنم به من قول 200 متر زمین در دهدشت را داده بودند و گفتند بعد از یک ماه تحویل می دهند اما سه ماه گذشته و خبری نشده است.

حتی وعده یک دستگاه کولر گازی برای تابستان گرم لنده با 45 درجه سانتی گراد هم عملی نشد.

وی عنوان کرد: قول دادند 300 میلیون وام مسکن بدهند که خبری نشد وام فرزندآوری هم در  بانک رفاه دهدشت نام نویسی کردم اما بعد از سه ماه به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده های پوچ به سه قلوهای لنده ای/ نه از وام فرزندآوری خبری شد نه حمایت مسئولان

وعده های پوچ به سه قلوهای لنده ای/ نه از وام فرزندآوری خبری شد نه حمایت مسئولان