مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 10:272022-08-03اقتصادي

استقبال عمان از گسترش روابط تجاری با ایران و سرمایه گذاری دو جانبه


رییس اتاق مشترک عمان و ایران با اشاره به سیاست هایی که توسط پادشاه عمان در این کشور پایه ریزی شده است، گفت: مهمترین تمرکز این برنامه ها در مباحث اقتصادی تجاری و سرمایه گذاری در کشورها است و به همین علت از روابط تجاری با ایران استقبال می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، راشد الغیلانی امروز در همایش فرصت ها و روش های صادرات به عمان که  در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، اظهار داشت: روابط ایران و عمان دیرینه، ریشه دار و بسیار خوب بوده است.

معاون سفارت عمان در تهران با اشاره به سیاست هایی که توسط پادشاه عمان در این کشور پایه ریزی شده است، افزود: این سیاست ها برای بازه زمانی 10 ساله و 20 ساله طراحی شده و برای آینده عمان است و کشور عمان آماده اجرایی شدن آن است.

وی بیان داشت: مهمترین تمرکز این برنامه ها بر روی مباحث اقتصادی تجاری و سرمایه گذاری در کشورهای مختلف است و به همین علت ما از روابط تجاری با ایران استقبال می کنیم و اگر جلسه دیگری در این زمینه برگزار شود از آن نیز استقبال خواهیم کرد.

در ادامه این نشست، رضا صالح جمعه رییس اتاق مشترک بازرگانی عمان و ایران بیان داشت: روابط تجاری بین دو کشور در حال حاضر رو به رشد است و این نشان می دهد که با توجه به روابط پایدار بین دو کشور امکان افزایش روابط تجاری وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال عمان از گسترش روابط تجاری با ایران و سرمایه گذاری دو جانبه

استقبال عمان از گسترش روابط تجاری با ایران و سرمایه گذاری دو جانبه