مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 15:522022-08-02سياسي

نمایندگان هر روز با پرخاش مردم روبرو هستند


نماینده مردم قم از دولتمردان پرسید: حرکت دولت مثل حرکت کسی است که روی تردمیل می دود و مسافتی طی نمی شود، امروز نقطه الف و ب شما کجاست که ما ارزیابی کنیم پیشرفتی در امور اتفاق افتاده است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مجتبی ذوالنوری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز خطاب به رییس و هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر پای صحبت تک تک نمایندگان بنشینید، جز اندکی شاید رضایت وجدانی از حضورشان در مجلس نداشته باشند.

نقشی از مجلس در حل مشکلات عمیق جامعه نمی بینند، هر روز در حوزه انتخابیه با انتقاد و پرخاش مردم روبرو هستند ولی تاثیری در حل مشکلات آنها نمی بینند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس ارزشی، انقلابی و دلسوزند، عنوان کرد: با این حال این نمایندگان به مثابه دانه های پراکنده تسبیح هستند و هیات رییسه است که به عنوان نخ اتصال و انسجام، کارآمدی لازم را باید به مجلس بدهد و هیات رییسه مجلس باید نقش لازم را اجرا کند.

امروز کدام برنامه و طرح مشترک بین مجلس و دولت به عنوان میثاق مشترک وجود دارد که ما بر اساس آن مطالبه کنیم و حل مشکلات مردم را پیگیری کنیم؟ نماینده مردم قم در مجلس در ادامه یادآور شد: امروز طرح رتبه بندی معلمان نیمه کاره است و 5 ماه از سال گذشته اما هنوز هم تکلیف حقوق بازنشستگان مشخص نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان هر روز با پرخاش مردم روبرو هستند

نمایندگان هر روز با پرخاش مردم روبرو هستند