مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 15:122022-08-02اقتصادي

اجرای بیش از 95 درصد از پروژه نسخه نویسی آنلاین و پرونده الکترونیک سلامت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امین بیگلرخانی در جلسه با معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به رشد و گسترش فناوری در دهه اخیر در حوزه های مختلف سلامت در دنیا، - رییس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: باید بتوانیم از فناوری روز دنیا و هوشمند سازی مرکز بهداشتی و درمانی برای آرامش و تسهیل خدمت رسانی به مردم بهره ببریم تا سطح سلامتی مردم افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امین بیگلرخانی در جلسه با معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به رشد و گسترش فناوری در دهه اخیر در حوزه های مختلف سلامت در دنیا، گفت: فناوری در دهه گذشته رشد بی سابقه ای را تجربه کرده است و در برخی از کشور های توسعه یافته بسیاری از مراکز بهداشتی و درمانی هوشمند شده اند.

وی گفت: استفاده از بستر فناوری و هوشمند سازی مراکز درمانی باعث ایجاد آرامش و تسهیل در روند خدمت رسانی به مردم می شود و باید در این مسیر گام های محکمی برداریم و حوزه سلامت را به سمت هوشمند سازی و استفاده از فناوری حرکت دهیم.

بیگلرخانی با اشاره به اجرای پرونده الکترونیک سلامت و نسخه نویسی آنلاین در گام اول هوشمند سازی حوزه سلامت گفت: بیش از 95 درصد از پروژه نسخه نویسی آنل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 95 درصد از پروژه نسخه نویسی آنلاین و پرونده الکترونیک سلامت

اجرای بیش از 95 درصد از پروژه نسخه نویسی آنلاین و پرونده الکترونیک سلامت