مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 13:122022-08-02بين الملل

واکنش تبریزی ها به اقدام سفیر رژیم صهیونیستی در جمهوری آذربایجان


تعدادی از فرهیختگان تبریزی در واکنش به اقدام تفرقه افکنانه سفیر اسراییل در جمهوری آذربایجان، پویش معرفی «کتاب فلسطین» را راه اندازی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، با توجه به گرم شدن روابط تهران ـ باکو طی ماه های اخیر به نظر می رسد که اسراییل تلاش دارد به انحای مختلف مانع تداوم این روند شود.

  اخیرا در این راستا، جورج دیک سفیر اسراییل در جمهوری آذربایجان، چندی پیش با انتشار تصویری از خود در حال مطالعه کتاب قصه های اسرارآمیز تبریز درباره شهر تبریز، نوشت: مطالب زیادی درباره تاریخ و فرهنگ آذربایجان یاد گرفته است.

در این کتاب بزرگ که اخیراً به من ارائه شد، چیزهای زیادی در مورد تاریخ و فرهنگ آذربایجان در تبریز یاد می گیرم، دوستان، این روزها چه می خوانید؟ سفیر ایران در جمهوری آذربایجان با اشاره به توییت های فتنه جویانه سفیر رژیم صهیونیستی در باکو گفته: این سفیر، بچه است و کار های بچه گانه می کند، ولی باید بداند در کجا دارد شیطنت و تفرقه افکنی می کند.

حالا در تبریز توسط تعدادی از فرهیختگان علمی، فرهنگی، هنرمندان، اصحاب رسانه و ورزشکاران  پویشی در واکنش به این اقدام تفرقه افکنانه راه اندازی شده است.

  در این پویش، مشارکت کنندگان با انتشار تصویری از خودشان که در حال مطالعه کتاب فلسطین هستند، این کتاب را به جهانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تبریزی ها به اقدام سفیر رژیم صهیونیستی در جمهوری آذربایجان

واکنش تبریزی ها به اقدام سفیر رژیم صهیونیستی در جمهوری آذربایجان