مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 11:222022-08-01اجتماعي

فرماندار در میان عشایر دیشموک+تصاویر


فرماندار کهگیلویه ا ز مناطق مختلف عشایری بخش دیشموک بازدید و از نزدیک با مردم سیل زده دیدار و گفتگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، فرماندار شهرستان کهگیلویه به همراه بخشدار دیشموک،رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه،رییس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه ،رییس اداره آب و فاضلاب بخش دیشموک و جمعی از زحمت کشان جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه از مناطق مختلف عشایری بخش دیشموک بازدید و از نزدیک با مردم دیدار و گفتگو کردند.

سید عبدالعزیز موسوی در حاشیه بازدید از مناطق عشایری بخش دیشموک اظهار کرد: خوشبختانه با تمهیدات لازم که توسط ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان صورت گرفت تلفات انسانی نداشتیم.

فرماندار کهگیلویه به خسارت های وارد شده در سیلاب های اخیر به عشایر اشاره کرد و افزود:در بازدید های که از مناطق مختلف عشایری صورت گرفت این سیلاب ها به زیرساخت ها در حوزه راه های عشایری و منابع آبی عشایر آسیب جدی وارد شده و تعداد زیادی از سیاه چادرها و سرپناه های عشایر، چشمه ها و قنوات و مکان های نگهداری دام دچار خسارت شده اند و ولی خوشبختانه تا کنون از تلفات دامی گزارش دریافت نشده است.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: استاندار و حجت الاسلام موحد نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای تاکید زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار در میان عشایر دیشموک+تصاویر

فرماندار در میان عشایر دیشموک+تصاویر