مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 10:122022-08-01سياسي

معارفه معاون جدید آموزش و پژوهش بنیاد سعدی


با انتصاب رضا مراد صحرایی در پست سرپرستی دانشگاه فرهنگیان، طی مراسمی از فعالیت های هشت ساله وی تقدیر و امیر زندمقدم، به عنوان معاون جدید آموزش و پژوهش بنیاد سعدی معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بنیادسعدی، در این مراسم که با حضور رییس و معاونان و همکاران برگزار شد، حداد عادل ضمن تسلیت گفتن به مناسبت ایام محرم، درباره انتخاب جانشین دکتر صحرایی گفت: ایشان به عنوان معاونت آموزش و پژوهش بنیاد سعدی، مدتی است که مسئولیت سرپرستی دانشگاه فرهنگیان را به عهده گرفته است.

در این مدت به دنبال انتخاب جایگزین وی بودیم.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر دانشگاهی که بهترین نیروهای متخصص در این حوزه را در اختیار دارد، دانشگاه علامه طباطبایی است.

به همین خاطر هم معاون سابق آموزش و پژوهش را از بین استادان این دانشگاه انتخاب کردیم و هم دکتر زندمقدم، معاون جدید آموزش و پژوهش را از جمع استادان مجربی که تجربه علمی و عملی در حوزه زبان شناسی کاربردی و آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان دارند، برگزیدیم.

رییس بنیاد سعدی با تبیین کوشش های بنیاد افزود: نزدیک به چهل کتاب درسی که برای آموزش زبان فارسی به خارجیان تالیف شده است، در کارنامه خود ثبت کرده ایم، که این دستاورد کمی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارفه معاون جدید آموزش و پژوهش بنیاد سعدی

معارفه معاون جدید آموزش و پژوهش بنیاد سعدی