مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 09:422022-08-01ورزشي

مدال آوری ورزشکاران خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور


دانشجوی بیرجندی در المپیاد فرهنگی ورزشی موسسات آموزش عالی کشور به مدال برنز رسید و والیبالیست های بانوان خراسان جنوبی بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در مسابقات والیبال قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان دختر زیر 18 سال (دسته سوم) نماینده خراسان جنوبی خوش درخشید.

در این ماراتن ملی دختران والیبالیست استان با شایستگی و اقتدار به 3 برد دست یافتند و با کسب 9 امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند.

 مسابقات والیبال قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان دختر زیر 18 سال (دسته سوم) کشور به میزبانی خراسان شمالی در شهر بجنورد برگزار شد که تیم بوشهر به قهرمانی رسید و همدان مقام سوم را کسب کرد.

 در این دوره از مسابقات تیم والیبال خراسان جنوبی با ترکیب ماریا خالدی، زهرا زارعی، فاطمه نیازی و فاطمه مومن زاده از بیرجند، مهلا چمنزاری، زهرا کریم رحیمی، مریم شهباز از طبس، دینا دلدار و ریحانه حسینی از زیرکوه، نادیا ناصری، فائزه حضری از سرایان و همچنین محیا مصباح از شهرستان فردوس با مربیگری زهرا محمدزاده و شقایق لاله با سرپرستی فاطمه نعمتیان به میدان رفت.

کسب نشان برنز روهنده در المپیاد دانشجویان کشور دانشجوی خراسان جنوبی در پانزدهمین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان پسر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور، مدال آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال آوری ورزشکاران خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور

مدال آوری ورزشکاران خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور