مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 08:272022-08-01بين الملل

وظیفه نیروهای امنیتی مقابله با سوء استفاده کنندگان علیه امنیت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع عراق در واکنش به تنش ها و آشوب های اخیر وهجوم حامیان آشوبگر طرفدار جریان صدر در بیانیه ای اعلام کرد، - وزارت دفاع عراق در واکنش به آشوب های اخیر در منطقه سبز بغداد در بیانیه ای تاکید کرد، وظیفه نیرو های امنیتی سرکوب نیرو های نفوذی و مقابله با سوء استفاده کنندگان علیه امنیت عراق است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع عراق در واکنش به تنش ها و آشوب های اخیر وهجوم حامیان آشوبگر طرفدار جریان صدر در بیانیه ای اعلام کرد، ارتش با همه فرماندهان و اعضایش در خدمت مردم عراق است.

در ادامه این بیانیه آمده است، وظیفه نیرو های امنیتی حفاظت از تظاهرات کنندگان و اموال عمومی و خصوصی و جلوگیری از هرگونه نقض امنیتی است.

وزارت دفاع عراق در ادامه بیانیه خود همچنین بر وظیفه نیرو های امنیتی برای سرکوب عوامل نفوذی و جریان هایی که به دنبال سوءاستفاده از این شرایط بر علیه ثبات و امنیت کشور هستند، تاکید کرد.

در حالی که در هفته پیش، پس از 10 ماه با معرفی محمد شیاع السودانی امید ها برای تشکیل دولت جدید زنده شد و پارلمان نیز آماده انتخاب رییس جمهور و معاون اول رییس پارلمان می شد، تظاهرات حامیان جریان صدر برای مخالفت با روند سیاسی، شرایط را پیچیده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه نیروهای امنیتی مقابله با سوء استفاده کنندگان علیه امنیت است

وظیفه نیروهای امنیتی مقابله با سوء استفاده کنندگان علیه امنیت است